ثبت شرکت

ثبت برند ثبت شرکت ثبت موسسه ثبت مادرید

ثبت شرکت

ثبت برند ثبت شرکت ثبت موسسه ثبت مادرید

هر شخصی با توجه به نوع کاری که می خواهد در شرکت خودش انجام دهد و اهدافی که برای تاسیس شرکت دارد (کوتاه مدت و بلند مدت) می باید حتماً به اصول و قوانین ثبت شرکت اشراف داشته باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت

 ثبت شرکت | ثبت  ملاصدرا

چگونه شرکت‌خود را ثبت کنیم؟

هر شخصی با توجه به نوع کاری که می خواهد در شرکت خودش انجام دهد و اهدافی که برای تاسیس شرکت دارد (کوتاه مدت و بلند مدت) می باید حتماً به اصول و قوانین ثبت شرکت  اشراف داشته باشد.
انتخاب کردن این نوع شرکت ها فقط بستگی به نوع کار افراد، اهداف، نوع آینده نگری و تعداد نفرات شرکت دارد. از انواع دیگر شرکت می توان از شرکت تعاونی، سهامی عام، سهامی خاص، شرکت تضامنی، شرکت مختلط، شرکت سرمایه، موسسات و غیره نام برد.

شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود از متداول ترین و پرطرفدارترین انواع ثبت شرکت در کشور ایران هستند. به نحوی که بیشتر از ۹۸ درصد شرکت های ثبت شده را تشکیل می دهند.

مراحل ثبت شرکت به آسانی و در سه مرحله کوتاه و بسیار راحت انجام می پذیرد. همه چیز را به مشاور خود در ثبت ملاصدرا بسپارید.
شرکت فعالیت در قالب یک شرکت با هر موضوعی در زمینه کسب و کار نیازمند انجام یک سری مراحل بر اساس ضوابط و قوانین تعریف شده برای فعالیت شرکت هاست. در این مطلب با انواع شرکت و نیز مراحل ثبت انواع شرکت آشنا می شویم.
ثبت شرکت ها از لحاظ نوع فعالیت و همچنین نحوه تشکیل آنها به گروه های زیر تقسیم می شوند. البته قابل ذکر است که در هر یک از آنها موضوع و زمینه فعالیت آنها می تواند متفاوت باشد.
ثبت شرکت مسئولیت محدود
ثبت شرکت سهامی خاص
ثبت شرکت تعاونی
ثبت شرکت تضامنی
ثبت شرکت سهامی عام
ثبت موسسه غیرتجاری
تاسیس نمایندگی خارجی
ثبت شرکت دانش بنیان
شما می توانید تمامی مراحل ثبت شرکت خود را به همکاران مجرب و با تجربه ما بسپارید .و همچنین برای مشاوره با کارشناسان ما در رابطه با ثبت انواع شرکت ها از طریق شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

حضور در اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه

سیزدهمین اجلاس منطقه ای تعاون در آسیا و اقیانوسیه در روزهای ۵ الی ۹ آذر ماه سال جاری با حضور اعضای ۳۰ کشور عضو اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه و اتحادیه ها و شرکت های تعاونی ایران با شعار «اقتصاد مقاوم تر و پایدارتر با کمک تعاونی ها» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور ثبت ملاصدرا برگزار شد.

فرصت مناسبی برای معرفی بخش تعاون، گردشگری، صنعت، انرژی و فرهنگی و همچنین امور ثبتی و حقوقی اعضای خارجی و جذب نمایندگی ها و سرمایه گذاری ها درکشور معرفی توانمندیهای کشور ایران، فرصت های سرمایه گذاری در ایران و بالاخص بخش تعاون ایران می باشد.

تماس با ما


 

آدرس : تهران میدان آرژانتین خیابان الوند بن بست برمک پ 4

تلفن : 02141174

فکس : 02142693305

ایمیل : info@sabt-mollasadra.com

 

 

دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید

آگهی اینترنتی - آگهی اینترنتی/ثبت آگهی اینترنتی

طراحی سایت اصفهان - مشاوره تبلیغات و برند سازی اصفهان

تبادل لینک - تبادل لینک اتوماتیک

فارس باکس - سایت تبلیغات کلیکی فارس باکس

وب سایت توسعه دهندگان سپهر - طراحی وب سایت با توسعه دهندگان سپهر

دایرکتوری تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده
  • منصور شهرستانکی